Koniunktura w turystyce – barometr społeczno-gospodarczy Małopolski
Autor: | PBS Spółka z o.o. |
Wydawca: | Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego |
Wersja językowa: | polska |
Rodzaj publikacji: | analiza |
Rok publikacji: | 2012 |
Temat: | turystyka |
Słowa kluczowe: | działalność turystyczna, EURO 2012, koniunktura gospodarcza, Małopolska, potrzeby szkoleniowe, sektor hotelarski, usługi turystyczne, województwo małopolskie, Zimowe Igrzyska Olimpijskie, |

Opis:
Małopolskie Obserwatorium Gospodarki od III kwartału 2011 realizuje badanie koniunktury gospodarczej na rynku turystycznym w Małopolsce w sektorach: hotelarskim, gastronomicznym oraz wśród podmiotów prowadzących działalność związaną z usługami turystycznymi.
Każdorazowo branża turystyczna określała swoje nastawienie względem określonych zjawisk czy projektów turystycznych m.in. takich jak EURO 2012, Zimowe Igrzyska Olimpijskie, potrzeby szkoleniowe, rozwój kadry i poziom kompetencji pracowników.
Badanie „Koniunktura w turystyce – barometr społeczno-gospodarczy Małopolski” jest realizowane kwartalnie na próbie 200 małopolskich przedsiębiorstw. Uzyskane wyniki z województwa małopolskiego prezentowane są na tle tendencji ogólnokrajowych, które opracowuje Główny Urząd Statystyczny.
Zapraszamy do lektury.
Badanie koniunktury na rynku turystycznym – I kwartał 2012 r. – raport
Badanie koniunktury na rynku turystycznym – I kwartał 2012 r. – streszczenie
Badanie koniunktury na rynku turystycznym – II kwartał 2012 r. – raport
Badanie koniunktury na rynku turystycznym – II kwartał 2012 r. – streszczenie
Badanie koniunktury na rynku turystycznym – III kwartał 2012 r. – raport
Badanie koniunktury na rynku turystycznym – III kwartał 2012 r. – streszczenie
Badanie koniunktury na rynku turystycznym – IV kwartał 2012 r. – raport
Badanie koniunktury na rynku turystycznym – IV kwartał 2012 r. – streszczenie