Koniunktura w turystyce – barometr społeczno-gospodarczy Małopolski

Autor:PBS Spółka z o.o.
Wydawca:Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego
Wersja językowa:polska
Rodzaj publikacji:analiza
Rok publikacji:2012
Temat:turystyka
Słowa kluczowe:działalność turystyczna, EURO 2012, koniunktura gospodarcza, Małopolska, potrzeby szkoleniowe, sektor hotelarski, usługi turystyczne, województwo małopolskie, Zimowe Igrzyska Olimpijskie,

Opis:

Małopolskie Obserwatorium Gospodarki od III kwartału 2011 realizuje badanie koniunktury gospodarczej na rynku turystycznym w Małopolsce w sektorach: hotelarskim, gastronomicznym oraz wśród podmiotów prowadzących działalność związaną z usługami turystycznymi.

Każdorazowo branża turystyczna określała swoje nastawienie względem określonych zjawisk czy projektów turystycznych m.in. takich jak EURO 2012, Zimowe Igrzyska Olimpijskie, potrzeby szkoleniowe, rozwój kadry i poziom kompetencji pracowników.

Badanie „Koniunktura w turystyce – barometr społeczno-gospodarczy Małopolski” jest realizowane kwartalnie na próbie 200 małopolskich przedsiębiorstw. Uzyskane wyniki z województwa małopolskiego prezentowane są na tle tendencji ogólnokrajowych, które opracowuje Główny Urząd Statystyczny.

Zapraszamy do lektury.

Badanie koniunktury na rynku turystycznym – I kwartał 2012 r. – raport

Badanie koniunktury na rynku turystycznym – I kwartał 2012 r. – streszczenie

Badanie koniunktury na rynku turystycznym – II kwartał 2012 r. – raport

Badanie koniunktury na rynku turystycznym – II kwartał 2012 r. – streszczenie

Badanie koniunktury na rynku turystycznym – III kwartał 2012 r. – raport

Badanie koniunktury na rynku turystycznym – III kwartał 2012 r. – streszczenie

Badanie koniunktury na rynku turystycznym – IV kwartał 2012 r. – raport

Badanie koniunktury na rynku turystycznym – IV kwartał 2012 r. – streszczenie