Badanie marki Małopolska – raport cząstkowy
Autor: | Aleksandra Balkiewicz-Żerek, Barbara Leszczyńska, Kamila Sondej |
Wydawca: | Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego |
Wersja językowa: | polska |
Rodzaj publikacji: | analiza |
Rok publikacji: | 2018 |
Temat: | społeczeństwo |
Plik raportu: | Pobierz |
Słowa kluczowe: | badania o Małopolsce, Małopolska, marka Małopolska, MORR, |

Opis:
„Badanie marki Małopolska – raport cząstkowy”, to uzupełnienie do raportu końcowego „Badanie marki Małopolska”.
Raport zawiera uzupełnienie informacji do wyników badania poświęconego marce Małopolska, którego celem było dokonanie diagnozy wizerunku marki Małopolska, w odniesieniu do realizowanych przez województwo małopolskie działań, a także wskazanie kierunków rozwoju marki regionu i podnoszenia świadomości społeczności regionalnych w tym zakresie. Opracowanie zawiera analizę wizerunku marki Małopolska w ujęciu turystycznym, gospodarczym i społecznym. W analizie wnioski zostały sformułowane na podstawie danych zastanych oraz pozyskanych z badań ilościowych i jakościowych wśród grup odbiorców marki Małopolska.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem cząstkowym, a także z raportem końcowym „Badanie marki Małopolska”.