Obraz przedstawia trzy osoby przy stole, robiące notatki.

Badanie opinii mieszkańców Małopolski 2018 – 7. edycja

Przedstawiamy siódmą edycję badania opinii mieszkańców Małopolski, w której uwagę skoncentrowano w szczególności na zagadnieniach obejmujących: ocenę jakości życia, rozpoznawalność projektów i inicjatyw władz regionalnych Małopolski, [...]

czytaj więcej
miasta_obrazek

Miasta województwa małopolskiego – zmiany, wyzwania i perspektywy rozwoju

Miasta odgrywają ważną rolę w rozwoju gospodarczym i społecznym regionów. Stanowią siłę napędową europejskiej gospodarki, są katalizatorami kreatywności i innowacyjności w całej Unii Europejskiej. Sieć [...]

czytaj więcej
marka_slajder

Wpływ projektów infrastrukturalnych z zakresu kultury zrealizowanych w Małopolsce na otoczenie społeczno-gospodarcze

Małopolska przoduje w zakresie dbałości o kulturę, w eksponowaniu unikatowości dziedzictwa kulturowego regionu, z uwzględnieniem wymogów, jakie instytucjom kultury – dostarczycielom usług z obszaru przemysłu czasu wolnego [...]

czytaj więcej
biz_15_!6

Inwestorzy zagraniczni w Małopolsce w 2015 i 2016 roku

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych (BIZ) w województwie małopolskim w 2016 roku osiągnęła poziom 1 418,9 mln USD i była wyższa o ponad 200 mln USD w [...]

czytaj więcej
marka_jpg

Badanie marki Małopolska

Głównym celem badania była wielowymiarowa diagnoza marki Małopolska. Wyniki badania stanowią źródło wiedzy na temat aktualnego wizerunku województwa i jego tożsamości. Wymiar turystyczny marki Małopolska [...]

czytaj więcej